Сьогодні готельний бізнес виходить на новий рівень з новими правилами та вимогами. Інноваційні технології вносять суттєві корективи майже в усі робочі процеси. Якщо ваша компанія у 2024 році використовує таблиці Excel або подібні інструменти для організації різних бізнес-процесів, з цим пора завершувати. Існують набагато кращі рішення.
Хочете керувати своєю діяльністю більш ефективно, щоб задовольняти зростаючі потреби гостей, зберігаючи при цьому прибутковість? Система управління готелем на базі Odoo – це саме те, що вам потрібно.
Це програмне забезпечення керує всіма аспектами готельних процесів, від завдань фронт-офісу, таких як бронювання, реєстрація/виселення гостей, розподіл номерів та управління тарифами, виставлення рахунків і не тільки.
Чому система управління готелем? 7 ключових переваг для бізнесу
Як часто ваші співробітники роблять помилки в процесі бронювання? Чи доводилося вашим гостям чекати кілька годин, поки їх номер звільниться? Погодьтеся, таке трапляється.
Такі ситуації негативно впливають на клієнтський досвід і бажання повернутися або порекомендувати ваш готель друзям. Але це не єдині причини, чому система управління готелем необхідна бізнесу.
- Заощаджуйте час і гроші. Програмне забезпечення для управління готелем скорочує час, який персонал витрачає на виконання адміністративних обов’язків. Крім того, ефективність, досягнута завдяки автоматизації, допомагає знизити операційні витрати, мінімізуючи потребу у ручній роботі та зменшуючи ймовірність дорогих помилок.
- Розвивайте комунікацію з гостями. Покращуйте комунікацію з відвідувачами. Як? За допомогою автоматизованих підтверджень, нагадувань та персоналізованої комунікації. Не втрачайте можливості продавати послуги та збирати відгуки. В результаті ви отримаєте високу якість обслуговування та задоволеність гостей.
- Запобігайте помилкам при ручному введенні даних. Надлишкове бронювання та неправильне виставлення рахунків – типові помилки, яких припускаються під час ручного введення даних. Такі проблеми негативно впливають на досвід гостей і репутацію готелю. Автоматизувавши введення даних за допомогою HMS, ви можете бути впевнені, що інформація точно і послідовно реєструється в усіх відділах.
- Оптимізуйте управління доходами. Ви впевнені, що ваші ціни на номери та акції вигідні? З HMS у вас не буде жодних сумнівів. Програмне забезпечення надає інформацію про тенденції бронювання, заповнюваність номерів та потоки доходів. Використовуючи ці дані, ви можете оптимізувати цінові стратегії на основі попиту.
- Покращуйте бронювання. Ваші гості можуть бронювати номери лише в кілька кліків. З Odoo процес бронювання стає простішим і цікавішим. Крім того, такі функції, як паритет цін та оновлення доступності в режимі реального часу, допомагають отримати більше бронювань. Ваші потенційні гості завжди отримують найкращі пропозиції.
- Отримуйте детальні звіти. За допомогою програмного забезпечення для управління готелем ви можете збирати безцінну інформацію для прийняття правильних рішень. Наприклад, аналіз відгуків гостей, зведення операційної ефективності або звіти про фінансові показники допомагають скоригувати стратегію розвитку бізнесу.
Основні можливості Odoo ERP для управління готелем
За допомогою модульної системи управління готелем на базі Odoo ERP ви можете вдосконалити кожен робочий процес у вашому готелі. Ви самі обираєте набір функцій, які необхідні для ефективного функціонування вашого бізнесу. Давайте розглянемо найважливіші з них.
Система управління бронюванням
Перетворіть традиційні складнощі бронювання готелів на спрощений і безпомилковий процес. Позбудьтеся дублікатів, надлишкових бронювань, неврахованих скасувань та інших подібних проблем. Система управління бронюванням у Odoo автоматизує комунікацію з клієнтами, охоплюючи всі етапи від бронювання до виїзду.
Управління відносинами з клієнтами
Відносини з гостями мають важливе значення у вашому бізнесі. Виведіть їх на новий рівень за допомогою Odoo. CRM-модуль спеціалізується на перетворенні відвідувачів сайту в потенційних клієнтів. Більше того, система відстежує кожну заявку та надає розширені функції звітності.
Управління персоналом
Ця функція може спростити різні HR-завдання, починаючи з онлайн та офлайн процесів рекрутингу і закінчуючи визначенням структури заробітної плати. Тепер ви можете легко досягти операційної гармонії, управляючи відвідуванням персоналу, відгулами, графіками відпусток тощо.
Управління обслуговуванням номерів
RSM відповідає за методи збору даних і протоколи управління персоналом. Завдяки його функціям ви отримуєте моніторинг та документування операцій з обслуговування номерів у режимі реального часу. В результаті, робочий процес персоналу стає більш точним та ефективним.
Управління фінансами
Управління фінансовими елементами готельних операцій ще ніколи не було таким простим. Система вміло обробляє рахунки постачальників та платежі. Ваш готель може приймати різні валюти та працювати з міжнародною клієнтурою. У вас є можливість інтегрувати кілька платіжних терміналів для зручності гостей.
Розширюйте переваги Odoo Hotel PMS за допомогою інтеграцій
Вище описані не всі можливості системи. Важливою перевагою Odoo як програмного забезпечення для управління готелем є те, що вона складається з різних модулів, які ви можете додавати або видаляти залежно від специфіки вашого бізнесу. Просто виберіть те, що вам потрібно, в тому числі з офіційного магазину додатків.
Наприклад, якщо у вас є ресторани в готелі, ви можете впровадити систему управління рестораном та генерацію квитків на замовлення кухні.
Як можуть наші програмні рішення можуть вам допомогти?
Незважаючи на переваги Odoo як системи управління готелем, впровадження системи вимагає комплексного і продуманого підходу. Якщо ви не знаєте, з чого почати, не хвилюйтеся. Ми тут, щоб допомогти вам.
Наша компанія має багаторічний досвід, експертизу та знання, необхідні для розробки та налаштування програмного забезпечення спеціально для вашого готельного бізнесу.
Не пропустіть можливість зробити свій готельний бізнес максимально успішним. Давайте почнемо працювати над системою управління вашим готелем сьогодні, і вже завтра ви будете попереду конкурентів.