Odoo – відома європейська система, яка об’єднує набір компонентів для ефективного управління підприємством, незалежно від того, у якій ніші бізнесу працює компанія.
Odoo ERP є платформою з відкритим кодом (open source), тому це дозволяє ефективно адаптувати її під потреби українського бізнесу, пропонуючи компаніям досконалий і гнучкий продукт.
Давайте розглянемо основні можливості ERP-системи Odoo, які роблять її справді ефективним рішенням для управління підприємством.
Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс
Користувацький інтерфейс напряму впливає на комфорт роботи з програмним забезпеченням та ефективність виконання завдань. Вносити у систему дані, управляти користувачами, будувати графіки та формувати звіти – все це у Odoo робити зручно і просто.
Аналіз та візуалізація даних дозволяє моніторити роботу відділів, виявляти важливі тенденції і мати чітке уявлення про все, що відбувається у вашій компанії, одним поглядом.
Функціонал для будь-якого бізнесу
Однією з особливостей, які вигідно відрізняють Odoo від інших, є модульна архітектура. Модулі легко встановлюються і видаляються, ви отримуєте тільки те, що вам потрібно в даний момент, нічого зайвого.
Серед основних модулів Odoo ERP є наступні:
- Accounting – Бухгалтерія
- CRM / Sales / Purchases / Inventory (CRM / Продажі / Закупівлі /Інвентаризація)
- POS (Point of Sale)
- HR / Recruitment (Управління персонало та рекрутинг)
- Website / eCommerce (Електронна комерція
- Operations (Expenses) – Операції (Витрати)
- Manufacturing (Виробництво).
Усього – доступно більше сотні модулів, також, ми можемо написати потрібний модуль для реалізації тієї чи іншої функції, з врахуванням саме ваших індивідуальних потреб.
Єдина база клієнтів та співробітників
Зберігаючи усю інформацію про клієнтів у одному місці, історію взаємодії з ними, дані по контрактах та іншу корисну для бізнесу статистику, ви можете забезпечити їм найкращий досвід співпраці з вами. А ваше підприємство, у свою чергу, знижує витрати на адміністрування та збільшує показники прибутку.
Окрім клієнтів, у ERP-системі Odoo дуже зручно зберігати інформацію, яка стосується усіх співробітників компанії. Це зручно як у контексті управління персоналом, так і для ведення бухгалтерії, управління департаментами, та для вирішення багатьох інших важливих завдань.
Зручність інтеграції з іншими системами
Якщо ви хочете управляти усіма програмними інструментами для ведення бізнесу в одному вікні, тоді Odoo – саме те, що вам потрібно. Ми можемо інтегрувати між собою не тільки модулі самої системи, а й налаштувати інтеграцію з іншими системами, для вашої зручності. Наприклад, Gmail, Dropbox, сервіси електронної комерції та багато іншого.
Від платіжних шлюзів до модулів для управління поставками товарів – окремі додатки можуть чудово обмінюватися інформацією та взаємодіяти між собою, якщо їх інтеграцією займаються професіонали.
Широкі можливості для налаштування
Будь-який бізнес має індивідуальні можливості і потреби, тому не для всіх можна підібрати вже готове рішення, яке було б універсальним. Іноді потрібна адаптація під особливості конкретного підприємства, і в цьому одна з переваг Odoo – можливість налаштувати під себе практично все, створити кастомізоване рішення під будь-який бізнес-процес.
Це гнучке програмне забезпечення, яке буде оптимальним вибором для малого і середнього бізнесу. Ви отримуєте співвідношення ціни і якості на справді високому рівні!
—
Готові оптимізувати свій бізнес з допомогою Odoo? Скористайтеся нашим багаторічним досвідом впровадження Odoo по всьому світу та широкою нішевою експертизою. Зв’яжіться з нами, і ми проконсультуємо вас безкоштовно!